Nog 12 dagen! - Reisverslag uit Nagele, Nederland van Laura Boogaard - WaarBenJij.nu Nog 12 dagen! - Reisverslag uit Nagele, Nederland van Laura Boogaard - WaarBenJij.nu

Nog 12 dagen!

Blijf op de hoogte en volg Laura

16 September 2013 | Nederland, Nagele

Hallo allemaal,

Nog 12 dagen en dan gaat het grote avontuur beginnen. Samen met 14 andere studenten van verschillende opleidingen stap ik zaterdag 28 september om 11:15 het vliegtuig in naar Suriname.
Samen met klasgenootje Jacky ga ik daar de minor ISD doen (International Sustainable Development). Het is de bedoeling dat wij op een voorschoolse opvang een protocol gaan ontwikkelen om logopedie meer te integreren in het schoolaanbod. Hoe we dit precies moeten gaan vormgeven en hoe het nu allemaal geregeld is, geen idee, maar dat zal zodra we in Suriname zijn snel duidelijk worden.
Maar voor het zover is, moet ik eerst nog een verslag inleveren, een presentatie geven en een toets herkansen. Dus ons eerst daar nog even oprichten. Dan kan ik vrijdag me visum ophalen in Amsterdam en de laatste spulletjes kopen.
Ik verblijf samen met Jacky en 3 andere studenten in Noord Paramaribo. We hebben al contact gehad met onze 'huisbaas' en al leuke foto's gezien van ons huisje, we worden enthousiast!
De tijd gaat nu ook erg snel. Het leek steeds zo ver weg maar nu gaat het bijna beginnen. Ik ben heel erg benieuwd hoe ik het daar ga hebben. Vier maanden is een lange tijd en ik ga iedereen ontzettend missen. Maar ik heb ook heel veel zin om aan dit avontuur te beginnen.
En hoe fijn is het om dit Hollandse weer in te ruilen voor de Surinaamse zon! :)

Ik zal jullie flink op de hoogte houden van al mijn belevenissen!

Liefs,


  • 16 September 2013 - 17:11

    Karin:

    Heeey Laura en Jacky!
    Heel veel plezier en succes daar! Gaaf dat jullie dit gaan doen :)
    Liefs,
    Karin v/d Beukel


  • 16 September 2013 - 17:21

    :

    Hoi Laura en Jacky,
    Super gaaf dat jullie dit gaan doen! Jullie komen met heel veel levenservaring rijker terug, dat weet ik zeker. Het klinkt ook echt heel interessant, ik ben zeer benieuwd! Super stoer! Succes met de voorbereidingen, geniet er van en ik wacht op jullie verhalen!

    Liefs,
    Astrid

  • 16 September 2013 - 17:21

    :

    Hoi Laura en Jacky,
    Super gaaf dat jullie dit gaan doen! Jullie komen met heel veel levenservaring rijker terug, dat weet ik zeker. Het klinkt ook echt heel interessant, ik ben zeer benieuwd! Super stoer! Succes met de voorbereidingen, geniet er van en ik wacht op jullie verhalen!

    Liefs,
    Astrid

  • 16 September 2013 - 17:24

    :

    (Door mijn enthousiasme heb ik 2 keer op verzenden geklikt en op mijn mobiel kan ik hem niet verwijderen haha) Op deze manier kunnen jullie mijn bericht in ieder geval niet missen..

  • 16 September 2013 - 19:13

    Cornelien:

    Succes & veel plezier!! :)
    Ik ga je zeker volgen..

    x

  • 16 September 2013 - 19:19

    Mirjam:

    Veel plezier en succes daar!
    Ben benieuwd hoe jullie het daar straks hebben dus ga jullie zeker volgen ;)
    liefs

  • 20 September 2013 - 14:27

    Agnes:

    Heel veel succes in Suriname.
    We gaan je volgen.

  • 21 September 2013 - 14:41

    Elja:

    Laura

    Heel veel werk en leer plezier
    Groetjes elja

  • 30 September 2013 - 19:36

    Erwin:

    Het zus!

    Nou, je eerste nichtjes in de jungle zitten erop. Goed aangekomen en je plekje gevonden? Ik ben benieuwd naar je eerste indrukken.
    Liefs,
    Erwin

  • 30 September 2013 - 21:27

    Willy:

    Ha die Laura,
    Heb je een goeie reis gehad?
    Heel veel plezier.
    Ik ben benieuwd naar je verhalen.
    groetjes,
    Willy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nagele

Suriname

Minor

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2014

Bijna 30 graden verschil!

05 Januari 2014

Nog maar een paar weken!

27 November 2013

Bijna halverwege!

10 November 2013

Genieten!

29 Oktober 2013

Eerste maand alweer voorbij
Laura

Actief sinds 10 Sept. 2013
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 8326

Voorgaande reizen:

28 September 2013 - 24 Januari 2014

Suriname

Landen bezocht: